Reklamace
REKLAMACE
Pokud má produkt zakoupený v internetovém obchodě aququ.cz vadu nebo je poškozený, odešlete stížnost na e-mailovou adresu: info@aququ.cz
Pokud obdržíte poškozený balíček, měli byste s kurýrem sepsat protokol škody a následně ho odeslat jako naskenovaný obrázek nebo fotografii e-mailem na info@aququ.cz
Při reklamaci zboží uveďte číslo objednávky nebo číslo faktury (například: FV 2/000001/CZ/1/2021).
* Faktura za zakoupené zboží je zasílána emailovou cestou v průběhu 2 pracovních dnů od vrácení, na email uvedený v objednávce.
Poté je zapotřebí stáhnout reklamační formulář, čitelně ho vyplnit a odeslat ho spolu s reklamovaným zbožím na adresu:
EL HURT PLUS Sp . Z o.o. Sp.k.
Karvinská 1897
737 01 Český Těšín
Reklamace jsou vyřizovány do 14 dnů od přijetí zboží na sklad
V případě jakýchkoliv pochybností ohledně reklamací, kontaktujte nás emailem info@aququ.cz nebo telefonicky: +420603541070