Pomoc
Jak nakupovat v našem obchodě?
Pokud budete mít problémy nebo budete mít pochybnosti spojené s objednáním zboží, prosíme, informujte nás o tom.
Zavolejte na tel. číslo
Napište nám na info@ˇaququ.cz
Objednávat můžete různými způsoby:
- Zákazníci, kteří prováděli již nákupy v našem obchodě, přihlašují se na svůj individuální účet.
- Jako Nový Zákazník, který není ještě registrován v našem internetovém obchodě, bude požádán o vytvoření účtu (registraci), nebo provedení objednávky bez nutnosti registrace, zadává pouze kontaktních údajů.
- Telefonicznie dzwoniąc do nas i podając dane teleadresowe - założymy ci konto i wyślemy potwierdzenie na maila
- Objednávku lze provést i zasláním nám emailu s kódem, popisem produktu, odkazem na produkt.
Bezpečnost
Nedostatek zboží po zaplacení, přejetí účtů, falešné účty na Aukro, zabezpečení Servisu, podezdřené zprávy, Program Ochrany Kupujících
- Zaplatil jsem a neobdržel zboží
- Chce nahlásit spam (e-mailem)
- Obdržel jsem podezdřelou zprávu
- Někdo přejal můj účet
- Falešný Uživatel
- Někdo zaplatil mojí kartou
Technické záležitosti
Hledejte odpovědi v následujícím kroku, umístili jsme tam pro Vás nezbytné informace na toto téma. Pokud jste je tam nenalezli, napište nám.
- Vystupuje problém s přihlášením se
- Nepřichází emailové upozornění
- Vyskytuje se problém s nákupem produktů
- Vyskytuje se technický problém při pokusu vystavení nabídky
- Vyskytuje se problém s mobilní aplikací
- Vyskytuje se problém s možností Sledované